Wat voor vlekjes zijn dit op mijn borst?

Ik heb bepaalde vlekjes op mijn borst, meer dan op de foto. Er kwamen er meer bij en werden groter.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Dit doet mij denken aan huid schimmel. Is niet erg. Haal bij de drogist daktarin en smeer het er op.
Als het binnen 2 dagen niet minder wordt even langs de huisarts.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Schimmels "liggen" als het ware op de huid.
Het beoordelen van allergische huidreacties (waar dit erg op lijkt) of huidaandoeningen is een vak op zich, dat zeker vanaf een foto niet is te beoordelen.
Als de vlekjes na een paar dagen niet zijn verdwenen, verergeren, pijn gaan doen of gaan jeuken, zou ik er zeker even mee naar de huidarts gaan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mee eens, er zijn zoveel verschillende huidaandoeningen die op elkaar lijken. Mij doet het pityriasis aanhttp://nhg.artsennet.nl/kenniscentrum/k_voorlichting/NHGPatientenbrieven/NHGPatientenbrief/PBS1f.htm
denken