Hoeveel kost het verven van de puntjes van je haar?

Ik wil mijn haar verfen en wel op de onderstande manier dus alleen de puntjes. Ik wil het het liefst met het verf wat ze gebruiken voor een.dip dye doen. Maar heb dus geen idee hoeveel dit zou kosten.
Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie vraag,
ik heb zelf ook vaak mijn haarpunten geverfd en ik raad je aan om het zelf te doen want dan kom je zeker weten veel goedkoper uit dan het bij de kapper te laten doen. Bij de kapper kost het al snel 20-30 euro en een potje/flesje verf kost rond de 3/5 euro en ikzelf ben erg tevreden over het merk Stargazer. Stargazer is een semi-permanente verf en blijft rond de 2-3 weken zitten. Dit is goed om te beginnen want stel dat je het niet meer wilt is het er binnen 2-3 weken eruit.
Als je wilt dat het langer blijft zitten raad ik je aan om Directions te nemen.

Antwoorden (1)

Dat is natuurlijk verschillend per kapsalon.
Als je in een buurt of stad woont waar veel kappers zijn,
dan loop je overal even binnen om te vragen wat het kost.

http://kapsalonlekkerhaar.com/contact-kapper-houten/prijslijst-kapsalon-lekkerhaar/

Bijna alle kappers hebben een website en telefoonnummer.
Bijna iedereen heeft een telefoon. Ik zou zeggen: gebruik je telefoon eens om mee te bellen: heel verfrissend!