Ik heb mijn haar geverfd maar vindt het niet mooi hoe krijg ik het snelste de kleur eruit?

En krijg ik mijn eigen haarkleur weer terug
Het merk is pallete kleur chocolade

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Haar
3.5K

Antwoorden (2)

Deze Poly Palette Perfect Gloss 365 Chocolade Haarverf is een milde niet-permanente kleuring zonder ammoniak.

Na 28 keer je haar te hebben gewassen zal de kleur geheel zijn verdwenen. Wil je het sneller weg hebben, dan is de volgende methode geschikt:
- verpulver 5 tot 10 tabletten vitamine C met een vijzel en stamper of met de achterkant van een lepel
- vermeng dat met een beetje anti-roosshampoo tot een pasta
- smeer deze pasta in je haar en laat het een half tot een heel uur intrekken
- spoel je haar goed uit en maak het handdoekdroog.

Met een beetje geluk is het direct weg. Zo niet, dan kun je bovenstaande methode na 48 uur wachten herhalen. Niet eerder, want dan beschadigt je haar.
4 jaar geleden
Ontkleuren/ontkleuring kun je kopen bij een kapper speciaal zaak wel een goede verzorging gebruiken na Ontkleuren omdat het geen must is voor het haar of anders door een professionele kapper laten doen