Hoe kan ik het beste mijn haar tijdelijk verven?

Ik heb donkerblond-lichtbruin haar. Nu wil ik voor een keertje mijn haar blond hebben. Zeker niet permanent, en niet te lang. Nu dacht ik aan een kleurshampoo, maar werkt dit goed? En kan ik hierdoor weer mijn normale haarkleur terugkrijgen? Alvast hartelijk bedankt.

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Nee, een kleurshampoo werkt niet goed om je haren zo veel lichter te maken. Met een haarverf die je bij de drogist koopt kan je een tot twee tinten lichter kleuren dan je eigen haarkleur. Maar dat geldt dan weer niet voor als je echt blond wilt. En zeker niet met een uitwasbare kleurshampoo.

Bronnen:
http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/beauty...

Ik zou niet zelf gaan aanmodderen, voor hetzelfde geld mislukt het en dan loop je mooi voorschut. Ga eens langs bij een goede kapper en vraag zijn/haar advies

Ik heb dit zelf ook een keer gedaan. Ik zou geen haarverf bij de drogist halen, hier heb ik zelf geen goede ervaringen mee. Als je kleurspoeling haalt van wella of indola en hiermee je haar kleur wordt dit vanzelf lichter. Bij mij iig. Kleurspoeling is veel minder schadelijk voor je haar en je wast het eruit, dus het vervaagd naar zoveel wasbeurten. Je zou eventueel ook naar een groothandel voor kappers kunnen gaan vaak kunnen consumenten hier ook dingen halen, die weten hier alles vanaf en hebben de goede materialen hiervoor. Maar het is zeker mogelijk.

Als je echt blond haar wilt hebben word het lastig, dan moet je het blonderen en dat beschadigt het haar heel erg. En als je het niet meer blond wilt,moet je wachten of opnieuw in je natuurlijke haarkleur verven.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100