Is er een middel waardoor je een volledige mooie baardgroei van krijg?

Ik heb wel heel snel baardgroei maar deze is niet mooi, kale plekken op de wangen en snor.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Door middel van testosteron kan lichaamsbeharing groeien. Echter word het op het hoofd zelf, wel wat kaler door testosteron.

Testosteron kan worden voorgeschreven door een arts. Je zult dan dus ook eerst een bezoekje moeten brengen aan je huisarts. Je kan overigens wel testosteron "illegaal" verkrijgen via het internet, maar daar betaal je al snel het dubbele en is er geen medisch toezicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, dat bestaat niet, haargroeimiddelen zijn alleen goed voor de portemonnee van de verkoper, je hebt baardgroei, of niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haargroei kan wel degelijk gestimuleerd worden met gebruik van mannelijk hormoon. Ik had tot ongeveer een jaar terug weinig testosteron en dus weinig haargroei. Sinds een jaar gebruik ik wel (medisch) testosteron voorgeschreven door een arts en begint het haargroei wel degelijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een arts zal in schrijnende gevallen, over kunnen gaan tot het voorschrijven van hormonen, dit gebeurd echter niet zomaar, omdat jij baardgroei of borsthaar wil, hormoonbehandelingen hebben te veel nadelen die niet opwegen tegen de voordelen, wat jij al schrijft: een kaler hoofd. Overigens vind ik het ook niet verstandig te wijzen naar de illegale verkoop op het internet. In de vrije verkoop zijn er in ieder geval geen middelen te koop, die de haargroei stimuleren, mannelijke haargroei is deels erfelijk bepaald.
Er bestaat een olie die wonderolie heet.Die kan de haar groei stimuleren.