Bestaat er zelfbruiner voor een bleke huid?

Ben namelijk enorm wit, en wil graag zomerproof worden!

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Voor jou hetzelfde advies als voor deze vraagsteller:
http://www.goeievraag.nl/persoon-gezondheid/huidverzorging-haarverzorging-makeup/vraag/591286/zelfbruiner-past
Ik betwijfel trouwens of de zelfbruinende bodylotions van Dove en Nivea nog verkrijgbaar zijn, maar vraag ernaar in de winkel (drogisterij). Als dat niet het geval is, vraag dan naar een alternatief voor de lichte variant, is dat niet in het assortiment opgenomen, kies dan een gewone zelfbruiner en meng deze zelf met bodylotion/milk, doe dan 1 deel zelfbruiner en 2 delen bodylotion/milk.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
@crea Goed antwoord allen ik raad geen Dove of Nivea aan. Het verbetert je huid niet en verslechtert de huidkwaliteit zelfs.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Waarom verslechtert het de huidkwaliteit?

Antwoorden (1)

Probeer eens carrageen pillen. Dat zijn pillen met een hoge dosis carrageen, een stof dat je bruiner maakt. Voordat je eraan begint zou ik nog wat onderzoek doen.
Je kunt ook gewoon heel veel wortels eten want die bevatten ook carrageen, je moet er alleen wel heel veel eten om na een tijdje verschil te zien (en dan bedoel ik rauwe wortels als snack, wortelsmoothies en 's avonds ook nog een paar).
Maar je kunt ook gewoon trots zijn op je plorceleinen huidje.
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
Bedoel je caroteen? Caroteen bruiningscapsules zijn iets totaal anders dan een zelfbruiner, de capsules zorgen dat je sneller bruin wordt door te zonnen of gebruik te maken van de zonnebank.