Dat is een lekker fris spraytje voor je gezicht wat verder nergens goed voor is maar waar je wel een fris gevoel van krijgt (zoals het allergrootste gedeelte van de verzorgingsproducten).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Een facial mist is een waterachtig spray'tje, die al dan niet verzorgende ingredienten bevat.
Neem de spray van Evian, das alleen water, maar de mist van bijvoorbeeld Sisley bevat botanische extracten die kalmerend en verzorgend werken. Je hebt ook nog de Fix van Clarins, das een mist die gelijk je make'up sealt, zodat ie beter blijft zitten.
Zoals Stippel zegt, een fris gevoel geven ze allemaal, maar sommigen hebben wel degelijk een extra functie; dat verklaart ook gelijk de prijs ;-)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Om even toe te voegen: die van the body shop is erg fijn (vitamine e lijn!)