Waar vind ik een fohn die je in combinatie met het krullen van je haar kan gebruiken?

Ik ben laatst naar de kapper geweest en heb nu een kapsel waar je slag in moet houden, ik heb deze niet dus wil deze graag kopen maar weet niet waar en hoe die heet!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

O.a bij Blokker. Het is een borstel waar warme lucht doorheen geblazen wordt, met verschillende opzetstukken. Mijne is van Princess, en ik gebruik hem al minstens 5 jaar, ook om op dag 2, als ik niet mijn haar hoef te wassen, het droog in model te krijgen. Maar je hebt ze ook van Babyliss.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Je koopt dan een fohn met als speciaal opzetstuk een defuser.
Deze blaast lucht verdeeld in je haar, waardoor je slag / krullen krijgt.

Is bij iedere winkel te koop die beautyproducten verkoopt: Mediamarkt, Blokker, Marskramer enz.