Wat kan ik het beste smeren tegen schimmel nagels?

Schimmelnagel

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Wat wel goed werkt is tea tree olie. Een podoloog heeft het me zelfs aanbevolen, hij vertelde me dat tea tree olie schimmels, bacteriën en virussen bestrijd. De behandeling werkt als volgt: Je vijlt je nagel een keer per week met een kartonnen vijl, daarna elke dag een of twee druppeltje tea tree olie op een wattenstaafje doen en dit goed over de nagel wrijven ook de nagelriemen niet vergeten en probeer ook zoveel mogelijk onder de nagel aan te brengen. Dit doe je 4 weken lang elke dag. Je ziet na 4 weken al enig resultaat. Je nagel moet er natuurlijk nog wel uitgroeien, dat duurt het langste. Bij mij is de nagel er bijna uitgegroeid, ik had nooit verwacht dat dit zo goed zou werken. Dit is echt een wondermiddel!!

Elk antischimmelmiddel. Welke je gebruikt maakt niet zo veel uit. Het belangrijkste is dat je het heel lang en heel trouw blijft doen, want de schimmel is pas weg als de hele nagel schimmelvrij is uitgegroeid, en dat kan bij een teennagel wel negen maanden tot een jaar duren. Zolang zit je er dus aan vast........

Mijn vader is zijn schimmel teennagel momenteel te lijf aan het gaan met natuurazijn. Een goedkope oplossing die duidelijk resultaat heeft. Verder sluit ik me aan bij Marleen: Je bent er niet in een paar weekjes smeren vanaf, het duurt wel een paar maanden.

Even langs de huisarts. Die kan pillen en een smeerseltje voorschrijven. Het vraagt wel doorzettingsvermogen! Ben zelf al bijna 6 maanden bezig (2x per dag smeren) maar er zit verandering in.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100