ik ben van nature rood en heb mijn haar donkerbruin geverfd ik wil nu van donkerbruin naar lichtbruin. kan ik dit doen zonder naar de kapper te gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kijk naar de antwoorden die hier staan: http://www.goeievraag.nl/vraag/persoon-gezondheid/huidverzorging-haarverzorging-makeup/mogelijk-donkerbruin-zwart-kleuren-zomers.366337

Antwoorden (1)

Dit kan wel, maar vereist een goede kleurenkennis, zit er nu rood in je haar, wat denk ik wel het geval is, dan moet je een lichtblond zonder andere kleurtoevoeging erover doen, dan heb je kans dat je 2 tinten oplicht, zit er geen rood in, dan is het wijs een licht goud blond erover te zetten, daar zit een beetje rood in. wat voorkomt dat je een groene gloed overhoudt en toch 2 tinten oplicht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja neem aan van wel want er zit een rode gloed overheen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vraag in de winkel, ga naar DA of Etos, advies over de kleur, en hoe je dit moet aanpakken, je moet iemand zien, om een echt goed advies te kunnen geven, bij DA en Etos wordt er nog in cursussen geïnvesteerd op dit gebied, dus zou ik je aanraden daar heen te gaan en te vragen naar iemand die veel weet over haarkleuringen.