Hoe gebruik ik warmwaterkrullers?

Ik heb vandaag warmwaterkrullers gekocht in het kruidvat , maar er zit geen handleiding of iets bij , ik heb ook al online gecheckt maar ik vind nergens een goede uitleg voor hoe je het moet doen of hoe je het best kunt opwarmen, weet iemand hoe je het gebruikt of een site waar het allemaal uitgelegd staat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
9.5K

Het beste antwoord

haal de clips van de krullers ,zet een pannetje water op en laat koken ,doe de krullers in het pannetje en zet het vuur zacht laat dit 10 minuten zachtjes koken ,giet ze dan in een vergiet wel rekening houden dat ze warm/heet zijn en rol ze in je haar ,de clip erover drukken en laat zitten tot ze afgekoeld/koud zijn ,haal ze er uit en je hebt krullen en kam het dan door in het model dat je wilt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt!
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Vreemd, dat er geen gebruiksaanwijzing bij zit! Slechte zet van Zenner. Bedankt Marija.

Andere antwoorden (1)

De rollers moet je in een pannetje water op vuur zetten. Als het water kookt, zijn ze klaar voor gebruik. Je kan ze met een (sla) tangetje uit het water vissen, snel droog deppen en in je haar rollen.