Welk ipl appaart is goed?

Graag wil ik iets nieuws aanbieden in mijn salon, definitief ontharen. Hiervoor moet ik uiteraard eerst een cursus voor gaan volgen, wie heeft er ervaringen mee en kan mij vertellen welke aan te raden zijn. Tevens wil ik natuurlijk een apparaat aanschaffen, op internet heb ik een aantal apparaten bekeken. De prijzen varieren van 5.000 EUR tot 50.000 EUR, dit is nogal een verschil. Weet iemand misschien welke merken aan te raden zijn of juist niet. En of een apparaat van 5.000 EUR aan te raden is voor professioneel gebruik.

Alvast bedankt.

Gr.
Lucienne

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het apparaat van Medcos IPL ontharen is een geweldig apparaat. Mijn moeder gebruikt dit apparaat al jaren in haar salon, verder heeft zij een door ANBOS erkende opleiding gevolgd. Ik weet niet hoe duur het IPL apparaat is en ik kon het ook niet vinden op het internet.
Ik hoop dat je hier iets aan hebt!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hallo Lucienne,

In bijgevoegd artikel staan verschillende apparaten opgesomd. Het zijn toestellen voor thuisgebruik, maar verschillende daarvan hebben ook een versie voor professioneel gebruik. Eventueel kan je wat opzoekingen doen op internet aan de hand van de merken die in de tabel staan. Hopelijk vind je iets!

Toegevoegd na 3 minuten:
Correctie: de opgesomde toestellen zijn wel degelijk voor professioneel gebruik (niet voor thuisgebruik) !