Waar kan je nepwimperlijm kopen? (graag in drogisten)

Ik heb dus laatst een setje nepwimpers gekocht, maar was vergeten nepwimperlijm te kopen (-.-")
dusja... weten jullie waar ik het kan halen?
het liefst NIET op internet bestellen maar gewoon dat je het in de winkels kunt kopen.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (5)

kruidvat. Daarnaast zou je ook bij Douglas of Ici Paris kunnen kijken.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
In dezelfde winkels waar je ook die wimpers kan kopen: drogist
11 jaar geleden
Kijk ook bij etos
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
DA heeft het zeker
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Trekpleister heeft ze ook.