ik heb enorm dik haar kan ik het laten verdunnen?

ik heb een heel bos haar en dat is best wel irritant elke keer van die enorme knopen in mijn haar. Dus ik vroeg me af is er ergens producten waar je haren "naturel" van verdunnen dan bij een kapper?

Want dik haar is echt irritant als je bv een vlechtje ofzo wilt doen dat kan dan niet want je hebt dan een enorme bos op je hoofd.

(en naar een kapper ga ik niet dus geen reactie's van ja ga dan naar de kapper)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.3K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ook ik heb een enorme bos. Ik laat het 1 keer in de 4 maanden uitdunnen en bijpunten bij de kapper.
Ik was mijn haar maar 2 tot 3 keer in de week.. 2 keer shampoo, 1 keer conditioner en 1 keer in de 2 weken een haarmasker. Merk maakt niet zoveel uit, als het maar lekker ruikt.
Ik laat mijn haar aan de lucht drogen en dan pas borstel ik het om pluizen en klitten zoveel mogelijk te voorkomen. Ideetjes voor kapsels vind ik vaak op de sites die ik ook voor mijn kinderen gebruik om ideetjes op te doen:
www.princesshairstyles.com
www.cutegirlshairstyles.com Geniet van je bos meis, want er zijn miljoenen vrouwen jaloers op je ;-)

Antwoorden (3)

Er zijn scharen te koop waar je haar mee uit kunt dunnen.

Toegevoegd na 3 minuten:
zie link die ik bijgevoegd heb
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
waar kan je dat dan kopen? en hoe gebruik je het?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zie link die ik bijgevoegd heb.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
De scharen zijn ook te koop bij de drogist, ga niet te enthousiast aan het knippen, dan kan het resultaat tegenvallen.
ik heb ook dik haar en zodra ik op school kom is mijn haar een grote klittenzooi. vroeger kan ik uren mijn klitten uit mijn haar halen wat er veel zeer deed, ik heb sinds 2 jaar een tangle teezer, die ik aangeraden kreeg bij de kapper. mijn haar klit niet meer, maar mijn dikke haar (waar ik om benijd word) ik behouden waar ik erg blij mee ben, als je echt dunner haar wilt, moet je inderdaad zo'n schaar kopen als bij Temme. in onderstaande link kun je de tangle teezer kopen. denk erover na, hij is echt heel goed! veel succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, je bos komt altijd weer terug..
Wat je wel kan gebruiken om het pluizen tegen te gaan, zodat je haar sluiker lijkt is Melting Diamonds van Goldwell (verkrijgbaar bij de kapperswinkel) of smooth 'n' chic van schwarzkopf (verkrijgbaar bij de drogist)