Waar kun je deze losse scheermesjes kopen?

Als deze (zie afbeelding) nog te koop zijn. Ik heb ze nog nooit in een winkel gezien en ik zou ook graag weten hoe zo'n eventuele verpakking er uitziet, voor ik me rot zoek. Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.6K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ze zien er een beetje uit als de mesjes die uit een nekmes komen, probeer eens een kapperswinkeltje/groothandel.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het liefst koop ik ze gewoon in een winkel (niet online) en wij hebben hier geen kapperswinkeltje, sorry. Maar toch bedankt
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien hebben ze bij de drogist ook wel van die nekmesjes (evt. met houder, of heb je die?), zou het gewoon even vragen :-) ik heb er hier nog liggen, die van mij zitten in een klein vierkant doosje, als je die open doet zitten de mesjes in een papiertje, dat is omdat je ze eerst moet breken voordat je ze in de houder stopt. Succes
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke bedankt! Ik zal eens kijken :)

Antwoorden (3)

Dat is een gewoon ouderwets dubbelzijdig scheermesje. Die zitten in platte langwerpige doosjes met bijvoorbeeld 5 stuks tegelijk erin. Bij drogisterijen te koop. Of bijvoorbeeld hier: http://webshop.total-shave.nl/Sharp-dubbelzijdige-scheermesjes
Amadea
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke, dankjewel! Weet je misschien ook een winkel ipv een webshop die ze verkoopt?
Amadea
11 jaar geleden
De DA verkoopt ze vast nog wel. En anders misschien de Etos. Dan moet je kijken op de plank waar scheerschuim en kwasten staan.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
oke dankjewel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij ons liggen ze bij DA achter de toonbank, vraag er dus even na als je ze niet kan vinden. +
ja die zijn bij sommige drogisten nog te koop eentje die nog scheerkwasten verkoopt en ook aluin. ze zitten in een wit doosje en elk mesje is nog verpakt met een papiertje wat er omheen gevouwen is ,maar grote kans dat je er om moet vragen ,omdat ze niet bij de scheer spullen liggen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon bij de hema, ik koop ze altijd bij de wat grotere ketens daar heb je altijd kans. Ik heb ook gehoord dat ze bij de etos zijn, maar nooit daar naar toe gegaan(zie bron).