Waarom scheurd mijn nagels vaak bij de zijkant?

hoe komt het dat het vaak zo is dat mijn nagels altijd van zijkant scheurd? en wat kan ik het beste eraan doen ..
want mijn nagels zijn van zichzelf al beetje hard.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (1)

Dat heb ik zelf ook. Ik heb nu een nagelverhardener van Rimmel London en ik merk dat mijn nagels er echt harder en sterker van worden en ik heb minder scheurtjes.
Ik heb ook ergens gelezen dat je een bakje met warm water moet vullen en wat zout & olijfolie bij moet doen. Dan een half uurtje met je handen erin, en doe dit dan een week lang. Dan worden je nagels sterker en gezonder!