Kan het dat ik nu sneller vet haar heb door een paar keer in de sauna gezeten te hebben?

Ik was op vakantie en daar hadden ze een sauna. In totaal 3 x in geweest elke avond. Telkens nadat ik had gedouched en mijn haar droog was, zag het er een beetje vet uit. en de volgende morgen was het best wel vet wat ik eerst nooit had. Nu ben ik thuis en ik heb nog steeds heel snel vet haar. Dat had ik eerst echt nooit! Dus ik vroeg me af of het door die sauna kwam.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Dit kan zeker de oorzaak zijn van vet haar, door de warmte maken de talgkliertjes overuren, wat nog versterkt wordt als je je haar daarna met warm water wast.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bedankt voor het antwoord!