Net zolang totdat het te bot is om je te scheren en dat merk je snel genoeg.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het ligt ook aan je type haar. Heb je stug haar gaat het minder lang mee. Ook het gebruik van een scheerschuim kan het mesje langer mee laten gaan.
Wat je allemaal scheert heeft er ook invloed op. In de regel kun je jevvolledige lichaam-oksels, benen, intiem- er drie keer mee scheren. Gebruik je het alleen voor je gezicht ca. een week. Maar het is afhankelijk van diverse factoren.