Ik heb van mezelf al heel blond haar, niet geverfd. Ik heb gedoucht en de volgende morgen zaten er plekken groen in? Hoe kan dit?

Ik heb niet gezwommen en ook geen andere shampoo gebruikt. Tomatenketchup helpt niet bij mij!
Wat zijn andere opties?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Hoe weet ik niet. Groene zeep, citroen water kan echter wel helpen
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan bij de drogisterij zilvershampoo kopen, dit wordt vaak gebruikt bij grijs haar maar ook bij blonde mensen met een groene of gele gloed! Helpt perfect!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mensen met blond haar kunnen groene plukken krijgen als er gloor op komt, maar ik weet niet waar dat gloor vandaan komt als je niet gezwommen hebt in een zwembad. Maar mijn vriendin kreeg het er gewoon uit met een conditioner voor blond haar. Succes!