hoe houd ik mijn haar stijl na het stijlen?

ik stijl mijn haar wel eens 's ochtends. Ik moet dan nog naar school fietsen, en eenmaal op school aangekomen zit het alweer in de krul...

wat te doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
11K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
steil of stijl of style?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hoe hou ik mijn haarstiijl of hoe houd ik mijn haar steil ?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Kan allebei Marleen.
Of: hoe houd ik mijn haar steil na het stylen?

Antwoorden (5)

- Je kunt een muts dragen.

- Veel Haarlak in spuiten (wat trouwens niet altijd goed kan zijn voor je haar)

- je stijltang mee naar school nemen.

- of gewoon je haar lekker in de krul laten!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Er zijn speciale stijlcreme's voor na het stijlen, zoals bijvoorbeeld van andrelon. hierdoor bljjft je haar langer stijl.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Zodra er vocht bij je gestijlde haar komt en in Nederland is het vochtig, springt de krul er weer in, je moet dus met een sjaal of capuchon je haar hier tegen beschermen, maar er is een andere oplossing, bij de kapper kun je je haar laten stijlen, dit gaat met een chemische behandeling en dit houdt 6 tot 8 weken, als je eventueel besluit dit te doen, verzorg je haar dan wel goed, want het beschadigd er wel van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Van dit probleem heb ik ook weleens last, de avond wanneer ik me haren gewassen heb doe ik er eerst schuim in, s'morgens als het dan zover is om me haren te stijlen doe ik er eerst nog een bescherming in, na het stijlen doe ik er dan haarlak in en kam ik het 1x goed door dan ga ik alles doen en voordat ik dan op me fiets stap doe ik me haren strak naar achter in een lage staart en het stiekje niet te strak om het haar doen. Dan doe ik me jas over me staart heen en als het echt vochtig weer is kan je ook nog je capuchon opdoen. als je dan op school ben aangekomen kan je je haren nog een keer kammen. Deze manier helpt bij mij heel goed, ik hoop bij jou ook ;)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als je haar nog nat is, moet je er even wat mouse in doen. Daarna stijl je je haar. En dan doe je er wat haarspray in. Als je je haar trouwens net gewassen hebt, is het slim om er wat serum in te doen ;)