Werkt de nageldroger van de blokker goed?

Ik zat op internet te zoeken en kwam toen op de Blokker site, die hebben een Nageldroger in het assortiment, en zeer goedkoop, namelijk €4.99, maar weet alleen niet of deze goed werkt, iemand ervaring mee?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K

Antwoorden (1)

Nee, die nageldroger van Blokker werkt niet echt geweldig. Hieronder 2 ervaringen:

http://beautybynisrin.webnode.nl/news/de-blokker-nageldroger/

http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=136&t=1567989&start=2400
(bericht nr. 4)

Je kunt niet verwachten dat je voor zo'n klein prijsje een perfect werkende nageldroger kunt kopen. Er zijn namelijk ook nageldrogers van 39 en zelfs 89 Euro, en die zullen het vast veel beter doen. De nageldroger van Blokker is dus meer een hebbedingetje (voor een leuk kadootje of zo) dan een apparaatje dat perfect werkt.

http://kopen.thuisvergelijken.nl/nageldroger/

Je kunt dit vergelijken met b.v. een neushaartrimmer. Die koop je voor 3 Euro, maar je hebt ze ook voor 30 Euro. Die van 3 Euro is misschien een beetje behelpen, maar voor de meeste mensen is dat ding goed genoeg.

Maar Blokker zegt zelf wel dit: "Met deze draadloze nageldroger zijn uw nagels in een oogwenk droog."
Als Blokker dit niet waar kan maken, en het blijkt een prutsding te zijn, dat jou echt geen 5 Euro waard is, dan gaat het bij Blokker net zoals bij Albert Heijn. Niet goed, geld terug. (bonnetje even bewaren)

Nog beter is, vóór je dat ding koopt, even te overleggen bij Blokker. Zeg wat je van dat ding verwacht, vraag of dat klopt, en maak de afspraak dat 'ie terug mag, als 'ie niet bevalt. Noteer de naam met wie je hebt gesproken. Echt nodig is dat niet, maar dan weet je zeker dat je je geld zonder gezeur terugkrijgt.