Ik zoek een kleurshampoo voor pikzwarte haar, welke zijn er zoal?

Hallo,

ik ben een een 23-jarige jongeman en ik zoek een kleurshampoo voor mijn pikzwarte haar. Hier en daar heb ik al witte haartjes maar ik vind ze te opvallend en voel me nog te jong daarvoor...

Een kameraad van me stelde het volgend product voor:

http://samsol.com.pk/hair_colour.html

Ik weet niet wat jullie hiervan denken maar ik zoek eigenlijk een kleurshampoo dat mijn hoofdhaar niet beschadigd (waarvan totaal geen bijwerkingen van bekend zijn) en die ik makkelijk in enkele minuten en snel kan toepassen...

Wat vinden jullie van het bovenstaande product?

Indien betere producten bestaan dan hoor ik het ook graag...

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kan ook zwarte Henna nemen,dat is een natuurlijk produkt dat je haar niet beschadigd.

Het beste antwoord

Dan hoef je toch niet je hele haardos te verven?

Waarom probeer je niet Just for Men?
Speciaal ontwikkeld voor mannen met beginnend grijs haar.

http://netherlands.justformen.com/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
+, het kleurt alleen de grijze haren en laat de rest voor wat het is, mooi product. Is de Just for men niet te krijgen, geen punt, dan neem je gewoon de Just for women, het enige verschil is het formaat handschoenen.

Andere antwoorden (1)

Ik ken iemand die goede ervaring heeft met Polycolor kleurshampoo.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En is deze geschikt voor mannen dan? Snel toepasbaar?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik weet het eigenlijk niet. Kijk eens naar dit merk: Just For Men
Inwerktijd 10 min!