Hoelang moet een masker van andrélon inwerken?

Ik heb een pot van andrélon gekocht met daar in een masker voor perfecte puntjes.
Er staat nergens op hoelang dit moet inwerken.
Weet iemand dit?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Over het algemeen is dat voor een haarmasker
maar een minuut.
Ik heb even gekeken op mijn potten haarmasker van Elvive en van de kapper en daar staat het: 1 minuut.

Maar het mag ook langer.
Op aanraden van mijn kapper gebruik ik wel eens wat haarmasker om te stylen en laat dat dus de hele dag
in het haar zitten. Kan geen kwaad.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je wast eerst je haar met een shampoo zoals je gewent bent. Na het uit wassen van de shampoo neem je een flinke hoeveelheid van het masker uit het potje. Dit beng je dus op vochtig haar aan. Dit verdeel je
over je haar met in het bijzonder de punten van je haar. Je laat een masker pakweg vijf minuten inwerken. Daarna moet je hem zeer goed uitspoelen. Het gebruik is dus vrijwel hetzelfde als een conditioner, alleen
de inwerktijd is een stuk langer. Andrélon raadt aan om een masker 2 tot 3 keer per week te gebruiken. Mar zeker na een flinke regenbui, een haarkleuring en föhnen. Ze geven nog meer tips: Een masker werkt
nog beter als je je ingemaskerde haar in aluminium folie wikkelt en daarom een handdoek heenslaat. Je haar gaat dan meer open staan waardoor het masker dieper kan inwerken. De volgende tip is om het
grondig uit te spoelen met lauw of kouder water. Dit zou de glans van het haar bevorderen.

Toegevoegd na 43 minuten:
www.drogisterijknaller.nl/.../601-andrelon-perfecte-puntjes-masker-...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook een masker van andrelon, is het een pot? Dan moet het 3-5 minuutjes inwerken.
Is het een condictioner: 1 minuut