Hoe kan ik mijn haar het beste stylen zonder dat het nattig lijkt?

Ik heb krullen en kan mn haar absoluut niet fohnen (coupe ontploffing). Dus ik was 's ochtends mn haar, doe er schuim in en ook onzichtbare gel en laat het aan de lucht drogen. Toch lijkt het altijd een soort nattig en ik krijg het niet voor elkaar om die schuim en gel onzichtbaar te laten zijn. Als ik het er niet in doe, pluist mijn haar en is het super slap en futloos.

Geen kapper krijgt het ook voor elkaar, ik verbaas kappers met nieuwe pogingen keer op keer.

Heeft iemand een gouden tip?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Ik ken dit :-)
Ik vind van die kleine krulletjes zo mooi, dus ik laat mijn haar af en toe eens permanenten. Maar dan heb ik altijd hetzelfde probleem.

Ik heb toen de Perfecte krul producten van Andrelon aangeschaft. Voila probleem over :-)

Ik had de Shampoo, de conditioner, en voor het stijlen gebruikte ik het pompje. Op nattig haar aanbrengen, goed in masseren, en dan in de lucht laten drogen, geen fohn!

Dan bleef het de hele dag mooi zitten, en mijn haar glansde ook mooi :-D
Plaatje bij antwoord
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En dan verder geen schuim of wax of gel oid?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag nog je reactie, maar ik ga het zeker proberen! thanks

Andere antwoorden (3)

aangezien je krullend haar hebt, zou het zo maar eens kunnen zijn dat de middelen die je gebruikt, niet geschikt zijn voor jouw haar. Probeer eens producten voor mensen met een donkere huid. Dat zijn producten die bij ons in de schappen niet snel te vinden zijn, doorgaans ook niet bij een doorsnee kapsalon maar juist die producten kunnen je erg doen verbazen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goeie tip!
Afrikaans haar is vaak droog en pluizig en in veel steden is wel een kapper of winkel die daarin gespecialiseerd is.
Plus.
Als je nou na het stylen er hele sterke haarspray in doet? Want gel lijkt altijd een beetje nattig en haarspray kan heel sterk zijn maar ziet er niet nattig uit, succes!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Probeer elke keer voor het wassen een flinke dosis haarolie in je haar te doen, spoel dat uit en blenk royaal haarmasker in. Zo is je haar gladder van structuur en kun je het beter stylen