Wat helpt nou echt goed tegen pluisend haar?

Ik heb zo erg last van pluisend haar, ik heb gewoon stijl haar maar heel veel en heel dik haar. Het pluist ook aan alle kanten, alle normale middelen voor "pluisendhaar" helpt echt niet voor mij.

Wat is nou echt dé tip ?
Laat het me weten!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (7)

Zelf gebruik ik palmers cocos crème uit pot,
Werkt bij mij super goed tegen mijn pluizige haar.
Normaal wordt dit vaak gebruikt bij kroes haar wat van nature ook erg pluizig is.

Hopelijk heb je er iets aan, succes.

Toegevoegd na 3 minuten:
http://hdatsmag.wordpress.com/2012/02/03/coconut-oil-based-products-hdats-mag-hair-designs-across-the-street-magazine/
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Hii, heeel toevallig heb ik die créme op voorraad! Mijn moeder gebruikt het altijd maar ik heb het nooit geprobeerd. Maar het helpt wel! Mijn haar is nu super zacht. Bedankt, x
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik gebruik het ook! Werkt goed!
Mijn eigen pluizenbol behandel ik (als het droog is) met de roze variant anti-klit spray van gliss kur voor droog/beschadigd haar. Niet dat mijn haar echt droog of beschadigd is - maar het werkt wel voor mij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Oke, bedankt! Ik denk dat ik het morgen ga kopen. x
ik heb hetzelfde probleem, tot ik naar een winkel ging met producten voor niet Europees haar en texture my way kocht, met een klein beetje in je haar, is het aardig onder controle
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
bedankt, naar welke winkel ging je dan? x
Mijn dochter heeft veel baat bij John Frieda"s Frizz Ease serie, het haar pluist niet meer en ziet er gezond en glanzend uit.
www.johnfrieda.nl/.../Hair.../Frizz.../Secret-Weapon-finishing-crème
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje! Ik ga zo dadelijk naar de winkel! x
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Graag gedaan.
Orofluido olie. Het is redelijk prijzig (online prijzen tussen de 15 en 25 euro voor een flesje), maar omdat je er niet veel van nodig hebt kun je er heel lang mee doen. Pluspunten: je haar wordt er niet vettig van (mits je niet teveel gebruikt), je haar gaat ervan glanzen en het ruikt hemels!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Stap 1: je haar wassen
Stap 2: NIET fohnen
Stap 3: Een beetje babyolie (bijv. zwitsal) in je haar masseren
Stap 3: je haar kammen of borstelen
Stap 4: je haar vast maken d.m.v. elastiekje of even snel een vlecht erin tot de olie goed is opgenomen en het haar wat is opgedroogd. Daarna kan je je haar gewoon los dragen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb goede ervaringen met Biosilk, das op basis van zijde, wat je haar superglad maakt.
Je kunt de shampoo en conditioner gebruiken samen met het serum, en ook al hun stylingsproducten bevatten dat silk. Als je je haar wel een met een steiltang bewerkt, dan hebben ze zo'n hittebeschermer in het assortiment, topspul!