hoe kan ik mijn haar dip dye doen zonder te bleken?

ik wil over een week mijn haar met 3 vriendinnen dip dyen. maar ik lees overal dit ik het eerst moet bleken, het probleem is dat de dip dye er maar 3 weken in zit en dat de bleek er voor altijd in zit (toch?). Ik heb donkerblond haar, zie je er iets van als je het niet bleekt, of is er een goed alternatief, dat niet permanent is. want ik wil na de dip dye is uitgewerkt niet met gebleekte punten rond lopen..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Bij donkerblond haar moet dat wel lukken hoor.
Ik heb ook verschillend kleuren gehad en geprobeerd zonder bleken,dat is alleen echt nodig bij bruin en zwart haar.

Antwoorden (3)

Je kunt het wel doen zonder ontkleuren, maar dan zal het gewoon minder fel worden ;) je zal het wel zien hoor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ook redelijk donkerblond haar en ik heb ook dipdye, je moet er gewoon rekening mee houden dat de kleur niet erg fel word maar meer een diepe kleur. als je het een beetje wilt bleken kun je bij de hema voor 2,50 een blonderingsspray kopen. Spuit deze elke ochtend even in en al snel zie je resultaat.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
zeker als je donkerblond haar hebt kan je het prima doen zonder bleken, het wordt inderdaad wat minder fel maar je kan het ook bruin maken hè, dat kan sowieso zonder bleken. Ik zou als ik jou was wel even goed opzoeken hoe het precies moet want het is best lastig en als het mis gaat moet je er wel 3 weken mee lopen (of afknippen). Ik hoop dat het je lukt (;