hoe kan ik me haar (krullend,golvend heel sterk) stijl krijgen overnight?

ik heb al gekeken op youtube er is 1 maar ik heb niet heel veel elastiekjes ervoor en dat heb je nodig het is geloof ik van theultimatehairgeek en t werk wel denk ik.
en ik heb nog een vraag ik heb al op youtube gekenen maar dat is voor lichtbruin naar blond haar en dat is om mijn haar tijdelijk lokken te geven ik heb namelijk bijna zwart haar en ik wilde het licht bruine lokken geven. het het al met haarmousse en foodcollors geprobeerd en met conditioner en niks hiep

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Twee vragen in één.
Zeer sterk krullend, zwart haar is of lijkt op kroeshaar, en daar kun je zelf eigenlijk bar weinig mee. Laten relaxen (het omgekeerde van permanent) al dan niet met extensions er in, wordt het meest gedaan.
Zelfs steilen houdt nauwelijks een dag. Elastiekjes voor dit doel zijn overigens bijzonder goedkoop bij toko's of afro-kappers.

Ook kun je zwart haar niet tijdelijk verven, want geen enkele kleur pakt echt op donker haar. Tijdelijke verf is altijd voor hooguit een tint lichter (en dat zie je niet of nauwelijks) of (meerdere tinten) donkerder. Je zult het echt moeten ontkleuren en verven. Zeker bij zwart haar zou ik serieus overwegen dat bij de kapper te laten doen, want geblondeerd zwart haar wordt vaak erg geel, en is niet echt een heel fraai gezicht.

Overigens lijkt me weinig mis met heel dik zwart krullend . golvend haar ; ik denk dat menigeen je er om zal benijden. Maar ach, eigenlijk is dat ook nomaal ; bijna niemand wil het haar dat-ie hééft, en een beetje willen experimenteren is heel normaal. Pas er echter wel mee op ; vooral als je zelf aan de slag gaat met ontkleuringsmiddelen, zul je niet de eerste zijn die met volledig dood stro of zelfs kale plekken komt te zitten, en geloof me, dat wil je ECHT niet.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
mijn haar is niet kroes het is meer als dit : http://www.google.com/imgres?start=150&num=10&hl=en&sa=X&biw=1192&bih=512&tbm=isch&tbnid=0-MNdcrbbAF5TM:&imgrefurl=http://curlyhairspot.com/page/4/&docid=GlxwYXwF-VjuYM&imgurl=http://curlyhairspot.com/pics/2011/01/curly-hair-300x300.jpg&w=300&h=300&ei=UkFKUL3uF46K8QSB6oDIDg&zoom=1&iact=rc&dur=141&sig=116811717208675443832&page=8&tbnh=153&tbnw=164&ndsp=24&ved=1t:429,r:15,s:150,i:262&tx=43&ty=86 en zwart
Heb je wel speldjes? Je kan altijd speldjes gaan halen.. Dan kun je plukken haar draaien en vastzetten met een schuifspeldje, de volgende ochtend heb je krullen. En lichtere plukken gaat niet zelf lukken in zwart haar, hier moet je voor naar de kapper. Die gaat dit ontkleuren en doet er waarschijnlijk een spoeling over zodat je een mooie kleur lichtere plukken krijgt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Sorry, ik dacht dat je steil haar wilde krullen.. Dit kun je misschien 's avonds föhnen, evt. met borstel, helemaal steil. 's ochtends even met de krultang en een hoop haarlak (vantevoren, als het nat is, mousse of andere versteviging gebruiken).
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Krultang = stijltang, nog niet helemaal wakker..... :-P
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
haha tx in ieder geval
mijn vriendin doet bodylotion in haar haar dat werkt iniedergeval een beetje