Wat houd het volgende in over haarverf: Er staat op het pakje, te gebruiken op droog, ongewassen haar. Vanaf wanneer is je haar ongewassen?

Dus als ik het bijv. gisteren heb gewassen, is het dan ongewassen haar?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3K
HeerVoldemort
11 jaar geleden
Bij mij staat dit ook altijd op de pakjes. Ik gebruik wax en haar versteviger, je haar verven terwijl dit nog IN je haar zit, is geen succes. Dus ik was mijn haar WEL gewoon voor het verven. (vorige week nog gedaan) Goed alle shampoo uitspoelen, je haar GOED drogen (echt droog, niet handdoek droog) Ik doe zelf droog fohnen, en dan nog 2 uur wachten, dan ga ik gewoon verven. Niks aan de hand, gaat gewoon goed.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heel simpel:
Er wordt bedoeld dat je je haar niet eerst hoeft te wassen(of nat maken)voor je het verft.

Het beste antwoord

Nou eigenlijk als je haar droog is, na het (eventuele) wassen. Droog is hier het sleutelwoord. Ongewassen zetten ze er neer zodat de verf niet kan reageren met de shampoo!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (4)

Ja, gisteren gewassen haar is geschikt om te verven. Het gaat om de dag zelf. Vandaag je haar gewassen, dan moet je tot morgen wachten om het te verven.
Amadea
11 jaar geleden
Er wordt mee bedoeld dat je voor het verfven je haar niet nog eens speciaal hoeft te wassen.
Waarschijnlijk heb je een kleurshampoo die je inmasseert en dan is je haar ook gelijk schoon na het verfven.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Liefst zo na 2 dagen , waarom !!! Zodat de huid een minuscuul vet laagje ter bescherming heeft opgebouwd . Om de haar verf makkelijk uit te spoelen , en irritatie Vd huid te voorkomen . Ja ook permanenten haar kleuringen worden op droog haar aan gebracht , waarom ! Omdat haar vol met water de haar verf verdund . Is je haar echt heel vuil , of vet een btje wassen alleen het haar , niet de hoofd huid en drogen en dan de kleur opbrengen . Maar dan moet het echt heel erg vuil zijn , olie , heel veel stof , of bakken vette wax . Anders uit borstelen , en wat crème langs de haar grens (zo dat het daar niet intrekt) en inzetten maar . Succes . Ps je kunt gekleurd haar niet lichter kleuren , indien je lichter gaat stel je recept matter in . Het wordt altijd warmer(rood geel) , maak je het donkerder altijd warmer instellen het wordt snel mat (groenig) .
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik verf het altijd een dag nadat ik mijn haar gewassen heb, dan is het niet vet maar ook niet nét gewassen.. Geen mouse, gel of vet erin doen natuurlijk maar dat is logisch ^^