Waarom blijft mijn haar zo droog en kapot?

Ik begrijp niets van mijn haar! Ik heb altijd zo'n droge punten, en één bepaalde lok van mijn haar is heel droog, terwijl de rest dat niet is?
Ik heb mijn haar nog nooit gekleurd, stijlen en fohnen doe ik al een jaar niet meer, ik neem vitamine-b pillen voor het haar, eet gezond en véél eiwitten, ik was het regelmatig met conditioner en gebruik 1x een haarmasker voor droog haar.
Ook olijfolie hielp eigenlijk niet....
Ik zou zo graag LANG haar willen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (3)

Sommige mensen kunnen geen lang haar krijgen omdat het drood word. Dan word het alleen erger. Ik gebuik andrelon perfecte puntjes shampoo en masker om het zoveel mogelijk tegen te gaan maar het is geen wonder middel!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou je haar af en toe in kunnen wrijven met een beetje (handwarm gewreven ) babyolie.
Zelf heb ik dat ook gebruikt en vond het goed werken. Ook regelmatig je haren borstelen geeft een goed effect , dan stimuleer je een natuurlijke massage.
Succes.
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede suggestie. PLUS
Mag ook gewoon olijfolie zijn.
"s avonds inwrijven en 's morgens je haren wassen. En zeker borstelen om de natuurlijke talgproductie te stimuleren.
Je moet een verkreukeling gebruiken na het dochen.5 min laten intrekken en dan wassen. 1 of 2 keer per week masker in de haren laten intrekken voor 2 uurtjes.