Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waarom blijft mijn haar zo droog en kapot?

Ik begrijp niets van mijn haar! Ik heb altijd zo'n droge punten, en één bepaalde lok van mijn haar is heel droog, terwijl de rest dat niet is?
Ik heb mijn haar nog nooit gekleurd, stijlen en fohnen doe ik al een jaar niet meer, ik neem vitamine-b pillen voor het haar, eet gezond en véél eiwitten, ik was het regelmatig met conditioner en gebruik 1x een haarmasker voor droog haar.
Ook olijfolie hielp eigenlijk niet....
Ik zou zo graag LANG haar willen!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
945

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Sommige mensen kunnen geen lang haar krijgen omdat het drood word. Dan word het alleen erger. Ik gebuik andrelon perfecte puntjes shampoo en masker om het zoveel mogelijk tegen te gaan maar het is geen wonder middel!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je zou je haar af en toe in kunnen wrijven met een beetje (handwarm gewreven ) babyolie.
Zelf heb ik dat ook gebruikt en vond het goed werken. Ook regelmatig je haren borstelen geeft een goed effect , dan stimuleer je een natuurlijke massage.
Succes.
(Lees meer...)
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Goede suggestie. PLUS
Mag ook gewoon olijfolie zijn.
"s avonds inwrijven en 's morgens je haren wassen. En zeker borstelen om de natuurlijke talgproductie te stimuleren.
Je moet een verkreukeling gebruiken na het dochen.5 min laten intrekken en dan wassen. 1 of 2 keer per week masker in de haren laten intrekken voor 2 uurtjes.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding