Welke make up producten worden gebruikt voor bruidsmake up?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.6K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik had alleen blanke nagellak....

Antwoorden (2)

bij iedereen verschillend, meestal is een bruidsmake-up heel naturel, een beetje foundation, rouge, oogschaduw, mascara en lipgloss, of lippenstift, zorg dat je niet glimt, dat is niet mooi op de foto
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij elk bedrijf/visagist/persoon is dit helemaal verschillend. De meest soorten make-up die wordt gebruikt zijn:

concealer, poeder, foundation, lippenstift (bij los haar GEEN gloss, dan blijft je haar vaak plakken) oogschaduw, mascara, oogpotlood (ook voor je wenkbrauwen) poeder met een kleurtje voor je wangen/jukbeenderen ed.