Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe maak je zelf nagellak?

Ik wil graag weten hoe je zelf nagellak kunt maken. Weet iemand dat?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Google.nl?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik denk dat dat duurder uitvalt dan gewoon een huismerk flesje kopen..

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Zelf nagellak maken.

Wat hebben we nodig?
Doorzichtige nagellak
Fijngemalen oogschaduw
Stuk papier

Aan de slag.

Het is best simpel om zelf nagellak te maken, iedereen heeft wel doorzichtige nagellak in huis als je echt met je nagels bezig bent. Mocht je er geen tijd aan besteden dan snap ik dat je geen doorzichtige nagellak hebt. Tip... Koop goedkope spulletjes van bijv. Action. Als eerst maak je van een stuk papier een trechter die in het nagellakpotje past. Vervolgens zoek je een mooie kleur oogschaduw uit. Maal de oogschaduw fijn en gooi het via de trechter in het potje met de doorzichtige nagellak. Schud het vervolgens goed door elkaar en je kan het eventueel wel mengen met een tandenstoker, dat gaat misschien makkelijker. Het is klaar!


Succes!!

Toegevoegd na 2 minuten:
http://plazilla.com/zelf-nagellak-maken-hoe-moet-het
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Wat je ook zou kunnen doen (zelfde principe als met de oogschaduw) is bij de action potjes glitter halen, die zitten per 10 verpakt ofzo in verschillende kleuren en vormen (sterretjes, maantjes gewone glitter etc.) en deze bij doorzichtige nagellak doen. Dit ziet echt super leuk uit als je een glitter nagellak wil!!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Misschien heb je wat aan deze site... Hier legen ze uit hoe je zelf nagellak kunt maken in stappen. Staan altijd wel handige dingen op! Succes!

Toegevoegd na 23 seconden:
http://www.nageltrends.nl/nagellak/zelf-nagellak-maken.html
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding