In welke winkel verkopen ze nog de Esteé Lauder Golden Perfection Self-Tanning Milk For Body?‏

In de Ici Paris en de Mooi kan ik hem niet vinden... Weet iemand waar dit product nog te koop is? Erg goede zelf zelfbruiner, ik MOET hem echt hebben voor ik vakantie heb :P

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik vond m wel op een webshop maar ik wil hem graag uit een winkel omdat ik een relatief nieuw product wil, want de kwaliteit gaat acheruit als het product oud is (in de zin van, lang geleden geproduceerd). Dus wie o wie weet welke winkel :)? Dank!

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Het staat nog op de site van de bijenkorf, dus grote kans dat ze het daar nog hebben. Als het er bij de bijenkorf niet is denk ik dat er niks anders op zit dan het toch bij een webshop te bestellen, ik zet er wel een link bij. De link is naar een Engelse site, maar heeft free shipping
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Dankje!!