helpt kruidvat ,huid ,haar,nagel vitaminen bij het groeien van je haar?

ik heb deze gekocht bij de kruidvat en vroeg me dat af
en zou het ook in combinatie met een anticonceptie middel kunnen samen gaan?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.5K

Het beste antwoord

Er zit haaienkraakbeen in. Beetje omstreden, maar ik geloof wel dat het (een beetje! verwacht geen wonderen) helpt om vooral haar en nagels te verzorgen, na ziekte of veel stress enzo. Bij mij heb ik wel verschil gezien, maar ja, ik ging tegelijkertijd ook andere dingen doen (eens per twee weken een goed, vet masker in m'n haar bijv., niet meer borstelen maar alleen kammen etc) dus ik weet niet wat het was dat m'n haar terugbracht zeg maar :)
Als je helemaal gezond bent en je wilt alleen maar 'nog meer' haar, denk ik niet dat het wat doet...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

in principe kan een vitamine niet direct invloed hebben op een anticonceptiepil. Daarnasst als het enige bijwerkingen zou hebben, dan zou je het in de bijsluiter moeten kunnen vinden. Als je twijfelt, gewoon even aan je huisarts vragen. Maar vitaminen die je haar helpen groeien? Het zou het gezonder / sterker kunnen maken. Dan heb je vitamine B complex nodig. Neem niet teveel vitamine. Dat is ook weer niet goed en kan dan wel schadelijk zijn...
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik ken iemand die het ook gebruikt, haar haar werd wel mooier maar of het langer werd weet ik niet. hoe duur is zo'n potje?