Hoe doe ik mijn haar zo? (in laagjes en reepjes met gel) (zie foto)

Ik wil mijn haar al heel lang zo, hoe doe ik dit ongeveer en met welke gel?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1.1K
Cryofiel
11 jaar geleden
Wat een schatje!
niko
11 jaar geleden
uren bij de kapper zitten.
Cryofiel
11 jaar geleden
Nee, niet knap. Misschien over een jaar of vijf wel, maar voorlopig niet. Wel schattig. Aandoenlijk.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Het is een aardig kind....
..........wie is het eigenlijk???? De opvolger van Justin Bieber ofzo?

Het beste antwoord

Neem de foto mee naar de kapper.
Laat de kapper beoordelen of jouw haar geschikt is voor dit kapsel.

Dan laat je het op de juiste lengt knippen.
Volgens mij zit er een coupe-soleil in: dat zijn die lichte streepjes. Dat ziet er uit alsof plukjes geblondeerd zijn.
Ook dat moet de kapper doen.

En dan is het een kwestie van op de juiste wijze kappen.
Welke gel maakt niet uit.
Dat is een kwestie van smaak en is afhankelijk van je haren.
Dat is dus hier niet te zeggen.

De basis moet goed zijn!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Welke gel maakt zeker wel uit. Met bijvoorbeeld alleen een vette wax blijft het niet zitten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gel is iets anders dan wax en inderdaad, het haar moet goed in model geknipt zijn, om een kapsel te kunnen creëren. +
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Daan:
Hoe weet jij dat nou?
Dat hangt van het haar af.
Van de coupe.

Andere antwoorden (1)

Ten eerste heb je wel zo'n lengte nodig! ;) het liefst met een slag/lichte krul erin. Het beste kun je dan een wax gebruiken, gels worden vaak hard en droogt op zeg maar, met een wax blijft het wel in model, zonder dat het hard wordt. Zou niet weten hoe ik het hier uit moet leggen.. Maar ik zou het eerst lekker doorkammen en dan een nonchalante scheiding maken.
Wat ook handig is: kijk hair tutorials op Youtube!