Heeft het nut zelfbruinende body lotion te gebruiken als je vaak gaat zwemmen?

Ik heb gisteren een zelfbruinende body lotion voor mannen gebruikt (axe best of summer).
maar, ik heb nu al 3 dagen achter elkaar gezwommen, en ik ga morgen weer, maar heeft het dan wel nut om het vanaf nu te gaan gebruiken?
je zou resultaat zien na 3 tot 5 dagen, maar heeft het met dat chloorwater dan wel nut?

Toegevoegd na 39 seconden:
in het begin, gebruikt moet gekocht zijn :-p

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Het beste antwoord

Ja hoor, als je het maar niet vlak voor je gaat zwemmen gebruikt, de bodylotion heeft tijd nodig om in je huid te trekken, dus als je dat de tijd geeft, heeft chloor geen invloed op de kleuring, het zal wel iets eerder kunnen verdwijnen omdat je vaak met je handdoek over je lichaam schuurt.

Toegevoegd na 5 minuten:
Scrub je huid wel voor ieder gebruik, dan krijg je een egaal resultaat, vooral op knieen, ellebogen, handen en voeten, breng de bodylotion op die plekken ook dunner aan en was je handen goed na gebruik. Breng het dagelijks aan tot het gewenste resultaat bereikt is en houdt het daarna om de 2 a 3 dagen bij.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Mooi, lang, uitgebreid antwoord.
Bedankt!