Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe moet ik nagelstickers verwijderen?

ik heb nagelstickers op mijn nagels geplakt maar wil nu graag andere nagellak opdoen. ik heb net mijn nagellak eraf gehaald maar de sticker blijft erop zitten. er staat dat je de nagelstickers met nagellakremover (ik heb de nagellakremover van de hema met lanoline) maar ik heb nu een lege nagel met een sticker erop omdat die er dus niet af wil.

hoe krijg ik hem eraf? bvd

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
3.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Volgens mijn dochter kun je ze er gemakkelijk afhalen, door met je nagel een beginnetje omhoog te krabben en daarna kun je hem met pincet of vingers eraf wippen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Nagellakremover met aceton wil vaak helpen.

Je kan ook je nagels in een bodempje nagellakremover weken, tot het gemakkelijk verwijderbaar is met een watje. Niet te lang, want goed is het natuurlijk niet voor je vingers.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Als het niet lukt door te laten weken in aceton zou ik remover voor lijm eens proberen. Dat gebruikt van voor nageltjes die je hebt geplakt los te krijgen. Deze kan je vinden bij de drogist.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding