Ik heb allemaal bultjes?

Ik heb gister op het gras onder een eikenboom gelegen, en nu heb ik overal rode bultjes en het jeukt heel erg. Weet iemand wat dit voor bultjes zijn en wat ik er tegen kan doen zodat het minder jeukt?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ik denk dat het een eikenprocessie rups is.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
en wat kan ik er tegen doen?
je bent waarschijnlijk in aanraking gekomen met de eikenprocessierups, bij de link lees je wat je er tegen kan doen, (je kan zelf ook nog even verder googlen)