Wat kan je doen tegen uitslag?

Altijd in de zomer draag ik graag jurkjes, het is me te warm om dan een legging aan te doen. Maar dan komen mijn bovenbenen tegen elkaar aan en krijg ik uitslag. Heeft iemand tips wat ik kan doen zonder legging of panty een jurkje kan dragen? Talkpoeder maakt alles zo wit, en zodra ik ga zweten heb ik hier last van dat de benen gaan schuren..

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Het beste antwoord

Veel vrouwen hebben er last van.
Op het Viva forum en andere vrouwenfora is dit probleem al een paar keer besproken en komt iedere zomer terug.

Ik draag onder jurken altijd een katoenen wielrennersbroekje, een soort afgeknipte legging.
Die hebben ze in allerlei kleuren, dus kan je leuk bij je jurkje kiezen. Niet die synthetische nemen, dat zweet te erg.

Ook afgeknipte pany wordt wel aangeraden en onderbroek met pijpjes, huidkleurig naadloos boxershortje..

Wat ook veel geadviseerd wordt:
insmeren met olie, of creme of uierzalf, om te zorgen dat
de huid soepel en vettig blijft.
Of deppen met anti-transpirant 's avonds.
Of dat werkt weet ik niet, maar is toch het
proberen waard?

Toegevoegd na 8 minuten:
Ik heb er hier een gevonden, maar die vind ik best duur.
Ik kocht de mijne gewoon op de markt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Je zou er een onder-broekrokje onder kunnen dragen.
Plaatje bij antwoord
Amadea
11 jaar geleden
ik heb toen zo'n proefpakketvan vevina fiction cream gewonnen. is echt goed spul en alleen op de website te bestellen van vevina.