Kan je met zilvershampoo ook bruin tot donkerbruin haar een paar tinten lichter maken??

Ik kreeg de tip van iemand met bruin geverfd haar, die zei dat het een kapperstip was dat je met zilvershampoo je haar werkelijk wat lichter kan maken dus ook voor donker haar.
Klopt dit??

Weet jij het antwoord?

/2500

Dit kan volgens mij alleen met geverfd haar, of erg gevoelig haar, als je haar snel verkleurd van bijvoorbeeld de zon dan heb je grote kans dat dit ook werkt. Verkleurd je haar niet in de zon werkt grijsshampoo waarschijnlijk ook niet.

Ik heb zelf gekleurd haar en ik merk dat als ik verschillende keren mijn haar was met head and shoulders dat mijn haar lichter van kleur word. Maar verschillende tinten dat kan volgens mij alleen de kapper.

Zilvershampoo helpt alleen om de gele glans op grijs/wit of geblondeerd haar weg te halen. Zilvershampoo op bruin haar zal weinig tot niets doen. Als de kleur wel wat veranderd dan is dat bijna niet te zien en tijdelijk. Bruin geverfd haar wordt mogelijk wel lichter van zilvershampoo, maar dat komt omdat het de kleur dan vervaagt.

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100