Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Mijn voorste haren pluizen niet, maar mijn achterste wel. Ik heb al vanalles geprobeert maar niks helpt. what to do?

Ik weet dat het dan slim is om je haar niet vaak te wassen, maar dat vind ik vies. Haarmaskers werken ook niet, stijlen ook niet, en anti-pluis spul heb ik ook al geprobeert.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
826

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Je zegt dat je het vies vindt om je haar niet vaak te wassen, 1 keer per week met shampoo is voldoende.
En voor de rest even een goede kapper zoeken die misschien wat aan jouw probleem kan doen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Haarkeratine behandeling
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik was mijn haar ook elke dag. Mijn kapster adviseerde mij elke dag ook cremespoeling te gebruiken. Daarnaast met een haarlak op je borstel te spuiten en vervolgens je haar te kammen. Ik vind het zelf alleen fijner op het direct op mijn haar te doen en vervolgens ligt uit te kammen. Nu gebruik ik ook anti frizz van john frieda. Ik moet zeggen dat ik daar ook tevreden over ben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding