Kun je Gillette Fusion scheermesjes gebruiken in een houder van Gillette Fusion Power? En waar kun je die goedkoop kopen?

Ik gebruik de 'power' functie bijna nooit.

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
5.9K

Antwoorden (3)

Ja hoor, alle fusion mesjes passen op alle fusion apparaten, dus een power mesje kan bijvoorbeeld op een gewone fusion houder (zonder batterij).
Bij de Etos hebben ze nou ook voordeelpakketten.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, dat past. Het goedkoopst zijn op de Zwarte Markt in Vleuten, deze is op Zaterdag en Zondag geopend .

Toegevoegd na 54 seconden:
Dat trillen van dat apparaat scheert idd niet beter uit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ja, je kan de normale fusion mesjes daar ook voor gebruiken. Ik haal ze nu bij scheerplan.nl volgens mij zijn ze daar het goedkoopst