Hoe hou je je haar steil ?

Als ik mijn haar 's morgens steil, en ik fiets naar school is het probleem niet dat het gaat krullen. maar omdat mijn haar in laagjes is geknipt gaan de lokken een beetje naar buiten staan. hoe voorkom je dit ? (zie foto)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
4.9K
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik zie geen foto?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Nee, geen foto.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gerelateerde vragen
•hoe kan je je haar steil maken zonder steiltang?
•Op welke manieren kan ik steil haar krijgen?

Antwoorden (4)

Zowiezo droog houden, dus waneer het regent een paraplu.
Maar bij vochtig of mistig weer kan het ook weer gaan krullen net als waneer je zweet.
Het is heel moelijk om je haar perfect stijl te houden waneer je krullen of slag hebt in je haar.
Wat je kunt doen om het iets tegen te gaan is een ´losse´, lage staart in doen tijdens het fietsen.
En als je het mooi vindt, je haar laagjes laten groeien zodat die minder gauw naar buiten gaan staan.
Een middel wat bij mij daarnaast het beste helpt is een Serum bv die van John Frieda.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Uit eigen ervaring weet ik dat hier weinig aan te doen is.
Je hebt van die mini-steiltangen. Deze passen makkelijk in je tas. Je zou je haar hiermee bij kunnen werken.
Serums helpen heel goed maar puddys ook. Echt het proberen waard.
Let erop dat je je haar minstens twee keer per week met een goede masker verzorgt. Het heeft hier echt van te lijden.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Je kunt overwegen je haar bij de kapper te laten stijlen, dat is een chemische behandeling, net als een permanent, maar dan zonder de wikkels die de krul veroorzaakt, het is dus niet zo best voor je haar, maar de stijltang is dat ook niet, verder zit er wel een prijskaartje aan, verzorg je haar na het stijlen goed, bij voorkeur met producten voor beschadigd haar, oa Gliss kur voor aziatisch haar ( ook te koop bij de Action) is zeer geschikt.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
hallo ! ik stijl ook regelmatig mijn haar, ik heb ook laagjes. Het helpt bij mij heel erg goed om een lage staart in mijn haar te doen als ik fiets ( ik fiets een uur naar school, dus het werkt echt ;) ) En sowieso een borstel meenemen om op school nog een beetje door te kammen. Meestal word je haar statisch dan, maar dan moet je gewoon een beetje water in je borstel doen. xx iris.