ik heb bruin haar van mezelf en heb er blonde highlights in geverfd maar vind dit niet mooi hoe krijg ik die highlights weer bruin?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.5K

Antwoorden (4)

Gewoon wachten tot het eruit gegroeid is, en als je er per sé direct vanaf wilt zit er weinig anders op dan je haar te verven in je eigen kleur.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Gewoon je haar in dezelfde kleur verven als je eigen haar. Die kleur is vast wel te krijgen, en anders neem je een kleur die in de buurt komt van je eigen haar. Dan valt de uitgroei ook (bijna) niet op, als het bruin eruit groeit.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
worden die blonde highlights dan niet oranje omdat je normaal je haar niet van blond naar donker kan verven in 1 keer?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
nee, bij mij niet, en ik heb ook bruin haar.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
En anders laat je het de kapper doen, uiteraard, die heeft er verstand van.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb hetzelfde probleem gehad.
Heb er ook gewoon een bruine kleur die dicht bij mijn eigen haarkleur ligt er over heen gedaan.
De highlights werden welliswaar wat lichter dan de rest maar zeker niet oranje.
De kleur van je haar zelf inschatten is moeilijk als je geen kleurkennis hebt, veel mensen noemen middenblond al bruin, maar donkerblond wordt nog vaker bruin genoemd, begin dus met je eigen haarkleur, weet je zeker dat dat bruin is, dan kun je bruine haarverf kopen, twijfel je, laat je dan adviseren door een specialist, bij drogisterijen als Etos en DA lopen vaak wel winkelmeisjes die daar goede cursussen voor hebben gevolgd, ga dus niet naar het Kruidvat.
Als je de juiste kleur over je highlights zet, zullen deze nog lichter uitvallen dan je eigen haarkleur, als je echt bruin haar hebt, kan dat wel in 1 keer, al is voorpigmenteren met rood wel aan te raden, om groen haar te voorkomen.
Als je slim bent, ga je naar DA of Etos en laat je je daar adviseren, vervolgens kun je een pak kopen, of 2 als dat beter blijkt en bewaar je bon, eenmaal thuis maak je de verpakking voorzichtig open en neem je de gebruiksaanwijzing eruit, daarop staat het telefoonnummer van de klantenservice, bel daar nog even naar toe, om te checken of je de goede producten in huis hebt, adviseren zij iets anders, pak de boel weer in, en breng de kleur(en) terug.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik had ook high lights en ik vond het ook niet mooi ik ben toen naar de da gegaan en bruin verf gehaald en het werkt perfect ik zou zeggen probeer het maar

gr