In welke winkel(s) is de nieuwe nagellak lijn van herôme te vinden? Het gaat hier om lakjes onder de naam 'colourful curaçao'.

Alvast bedankt!

Toegevoegd na 10 minuten:
Het liefst een webshop :)

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
1K

Antwoorden (3)

W.I.C. Colourful Curaçao is te verkrijgen bij diverse drogisterijen, parfumerieën en via www.herome.com. In de link zie je de verkoopadressen.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik kan hem toch echt nergens vinden bij douglas?
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Heb je gekeken op de lijst en staat de Douglas waar je keek daarbij? Want als hij daarbij staat moet het er echt zijn of het is al uitverkocht.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb bijna alle webshops bekeken (behalve de dubbelen natuurlijk) maar ze zijn echt nergens te vinden. Veel shops hebben inderdaad wel lakjes van herôme, maar niet de kleurencollectie die ik zoek. Maar wel heel erg bedankt :)
Etos staan ze in de winkel
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze bij de etos gezien, en kruidvat denk ik ook.. Maar etos zeker !

Toegevoegd na 36 seconden:
Je kunt ook naar enchantra.eu kijken. Is een betrouwbare webshop, shop er regelmatig!!:))

Toegevoegd na 14 minuten:
Ook kun je op Douglas.nl kijken. ook erg betrouwbaar,

En misschien yves-roucher.nl maar of ze daar herome hebben weet ik niet xxA