wat zijn die bultjes in mijn handpalm?

Ik werd vanmorgen wakker en merkte op dat ik van die kleine bultjes op mijn handen had... het zijn geen muggenbultjes.. ze zitten ook vrij dicht naast elkaar random op mijn handpalm.
wat kan dit zijn?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
2.2K

Antwoorden (3)

dat lijkt wel een overgevoeligheidsreactie !
mss iets nieuws gesmeerd of gegeten?
ander wasmiddel?
zijn de bultjes mss met vocht gevuld?
bij last kun je een antihistamine gebruiken ( allerfree) als dat niet helpt even naar de huisarts!
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Vetbultjes in de handpalmen komen ook nogal eens voor.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
Ik heb ze niet gezien en ben geen arts, maar als ik op de beschrijving af mag gaan denk ik aan een reactie van je huid op een bepaalde stof.
Heb je toevallig je bedlinnen gewassen met een ander wasmiddel?
Nieuwe producten aangeraakt?
Gebruik je nieuwe handgel?
Het kan aan verschillende dingen liggen.

Het beste kan je een arts raadplegen, daar doe je nooit iets mis mee.