ik heb de yoghurt met kaneel getest voor het blondermaken van mijn haar, maar het prikt heel erg op mijn hoofd is dit altijd?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Yoghurt met kaneel ?? Wie bedenkt DAT nou weer ??
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
http://www.goeievraag.nl/vraag/blonderen-yoghurt-kaneel.326163
Gekker moet het niet worden.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hmm die andere methode duurde Sanne blijkbaar te lang ;)

Antwoorden (1)

nee dat is niet altijd, het zal waarschijnlijk door de yoghurt komen je moet ook je haren insmeren niet je hoofdhuid..
je hebt misschien al een geirriteerde hoofdhuid en dan prikt t even...