Werkt fuckpuistjes echt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ritsuka
12 jaar geleden
wat is dat?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
wut?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
????
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat is een merk 'k dacht misschien kent iemand dat aha
Ritsuka
12 jaar geleden
nog nooit van gehoord..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Hoe verzin je het..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb het niet verzonnen, ik zag het op de reclame en dacht zou dat nou eindelijk een product zijn dat echt werkt ;)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Maar het product heet fuck puistjes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het staat er inderdaad echt.. "F*uck je puistjes" in het groot. Neuk je puistjes dus, dat moest volgens de ontwikkelaars waarschijnlijk een pakkende kreet zijn haha "hey heb jij al je puistjes geneukt? Probeer eens fuck puistjes!"
Wat krijgen we hierna, "fuck bacterien" in plaats van "wc eend"?

Antwoorden (3)

Is dat een zalf of creme, zoja dan kan het werken vaak werken zalfjes om de puistjes uit te drogen, had ik vroeger ook: je deed zalfje op puistje als je ging slapen, dat droogt het puistje en dan was ie soms weg afhankelijk van de puist zijn groote, dit kan je ook met bijv goedkope tandpasta doen voor het zelfde effect, als je veel puistjes heb let eens op je eet patroon, van varkenvlees,chocolade krijgen bijv veel mensen puistjes, des te vetter je eet des te meer puistjes je kan krijgen
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik heb echt veel last gehad van puistjes en na jarenlang van alles uitgeprobeerd te hebben heb ik een aantal dingen ontdekt die écht werken!

Nivea spul en clearasil werkt dus niet zeg ik alvast even.

Als je een puist hebt die maar niet rijp wil worden moet je er 's nachts even een pleister op doen met trekzalf eronder. De volgende morgen is je puist helemaal rijp. Als het een opkomende puist is kan dit ook wel helpen om de puist te laten verdwijnen.

Verder werkt bij mij Acne Gel heel goed. Heb ik via de huisarts gekregen..

Wat ook goed kan helpen is de pil als je een meisje bent.

Verder weet ik nog een maskertje dat echt gewéldig werkt:
het Aspirinemasker.
Je koopt bij de kruidvat een doosje Aspirines zonder hulsel dus die groene doosjes van het merk Aspirine 500 (geloof ik).
Als je alleen wat puistjes wilt aanstippen gebruik je één aspirine, wil je een heel maskertje maken gebruik je er 2. dan doe je er een drupje water bij. Echt heel weinig want het is al snel te veel. Dit laat je intrekken en dan zwellen de aspirines een beetje op. Je verpulvert ze dan met een vork of iets dergelijks en dan doe je er een beetje honing bij. Dit smeer je over je gezicht/op je puistjes en dan laat je het er minimaal een half uur opzitten. Als je het er af haalt zijn je puistjes zichtbaar verminderd. Echt een wondermiddel :)
Mocht dit niet duidelijk zijn; zie de video.

Verder is het natuurlijk belangrijk om ELKE dag je gezicht schoon te maken voordat je gaat slapen.

Toegevoegd na 51 seconden:
Sorry dat er over fuckpuistjes niks in staat, maar ik heb echt geen idee wat fuckpuistjes is...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik ken het niet.. Ik doe er altijd tandpasta of eau de cologne op, dan is hij de volgende dag weg ^^ Nog een tip: de binnenkant van een aardappel erover heen wrijven helpt ook erg goed :)