Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe maak je blond haar witter?

heb al zilvershampoo en citroensap geprobeert en wil het niet wit verfen of ontkleuren

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
949

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (6)

met kamille..
zet kamillethee en laat deze koud worden.
dan na het wassen deze over je haren spoelen..
dan op drogen, doe dit iedere keer na t wassen en je haar word witter en witter..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
aub..:-)
Je kan blondspray gebruiken, dat werkt echter wel door ( door de warmte) Gebruik er niet teveel van in 1 keer, je haar kan er stroachtig van worden.
Het is geen spray op natuurlijke basis, het is wel chemisch, ik weet niet of je dat wel wil...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
in blondspray zit waterstofperoxide,weet ik toevallig, dus is een vorm van ontkleuren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
klopt, ik heb ook geschreven dat het chemisch is..
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
de vraagstellster wilde het niet ontkleuren en met waterstofperoxide doe je dat wel
Probeer het eens met waterstofperoxide. Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen en je eraan houden want dat spul is niet geheel onschuldig.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel in de zon zitten
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Wassen met andrelon blond shampoo of highlights in laten zetten. Succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Head & shoulders shampoo werkt super. Na 5 x wassen ofzo is het veel lichter en ik gebruik 1 x per week zilvershampoo en de john frieda blond spray. :)
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding