Is Minoxidil 2% bij kleine inhammen in het haar doeltreffend zelfs als ik het niet merk dat er haar uitvalt?

Onlangs merkte ik op dat ik kleine inhammen had/begin te krijgen. Vanaf dat moment ben ik beginnen kijken of er veel haar uitviel, maar ik heb nog geen enkel haar gevonden, niets in mijn kam en ook niet in de douche. Nu is dus mijn vraag of Minoxidil dan wel doeltreffend is als het haar nu toch nog niet uitvalt?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (2)

Je kan smeren wat je wil, maar als je kaal zou gaan worden, dan helpt echt niets.Dat kaal worden zit in je genen.En om nu al te gaan smeren als je helemaal niet kaal wordt,zou ik niet doen , het gaat toch goed zo?en misschien ga je door te smeren je haar wel eerder verliezen.
12 jaar geleden
Minoxidil kan helpen, maar: alleen zolang je het gebruikt; het haar dat 'terugkomt' is dun en pluizig (een soort dons); je hoofdhuid gaat er geweldig van jeuken.
Ik zou de voorkeur geven aan de inhammen.