Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Waar kan je witte foundation en poeder kopen?

Hee,

Ik maak filmopnames met een groen doek en gebruik dan Chroma Key, en ik ga nu samen met een vriendin Bad Romance na doen van Lady Gaga.
Niet helemaal, maar dat lady gaga met die zonnebril loopt, die witte zonnebril, dan heeft ze heel witte foundation op.
En dat kan je ergens kopen, ik weet dat dat bestaat, maar wie weet waar, voor een niet al te hoge prijs?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Wat je kunt doen is de allerlichtste foundation kopen. Je zou ook witte schmink kunnen kopen en deze mengen met de foundation. Je hebt poeder ook in transparante kleur, dus die zou ook geschikt moeten zijn om af te poederen. Dit zijn denk ik wel de goedkoopste oplossingen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij winkels die grimeerartikelen verkopen, dus de betere feestwinkels. Bijv. van het merk Grimas.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Het make-up merk schmink heeft dit, mac ook wel maar dat is aardig duur. Even goed zoeken op ebay bijvoorbeeld.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding